Ce nu trebuie să uiți acasă când pleci cu bebe în vacanță!

Vacanța de 1 mai, la mare, cu un bebeluș, nu mai este ca vacanțele de până acum, asta cred că este clar pentru orice părinte! Nu tu petreceri pe plajă până la răsărit, nu cazare la cort ( asta nu mi-a placut niciodată, nici nu am experimentat), însă o vacanță relaxantă și veselă putem avea, cu siguranță.

FashionMom Cata Hop
Noi nu prea ne facem planuri când plecăm în vacanțe, dar știm sigur că vrem dimineți liniștite, cu cafea bună și suc natural de portocale. La mare bem cafeaua și sucul pe plajă, cât mai de dimineață, ca Tudor să facă aerosoli. Am grijă să îl dau cu cremă cu protecție solară, cu factor de protecție 50, pentru că soarele este puternic chiar și dimineața. Îl îmbrăcăm în haine din fibre naturale, noi ne luăm pălăriile și ochelarii de soare și fugim la plajă.

De când alăptez nu prea am multe variante de lichide, așa că mă limitez doar la apă și suc de fructe. Nu ne cărăm cu storcătorul după noi și nici nu ne apucăm de stors fructe la prima oră. Luăm cu noi Santal NFC, din fructe proaspete, stoarse. E super gustos, este exact cum îi spune numele- natural adică fără concentrat de fruct. Cutia este foarte ok și pot să beau fără probleme în timp ce îl țin pe Tudu în brațe sau de mânuță.

Când ai un copil mic, îți dorești să faci cât mai multe lucruri în timp ce îl cari în brațe sau alergi după el. Da, asta face parte din gimnastica de dimineață pe plajă. Nu v-am zis că am antrenor personal de fitness? Cum nu v-am zis?! Am detaliat aici cum am slăbit tot ce am luat în sarcină și 10 kg în plus, datorită lui fi-miu! Acum este în etapa primilor pași, de  mână cu noi, așa că facem multă mișcare în vacanță! Mie îmi place să adun scoici, așa că îl iau pe bebe să mă ajute, în timp ce tati ne face fotografii. Na, fiecare cu pasiunea lui!

Am să vă spun un secret. Bunicii lui Tudu sunt la mare, adică la Constanța, așa că părinții lui au timp să evadeze, măcar câteva ore în vacanță fără bebe. Alegem mereu plaje izolate, unde să nu ni se audă decât gândurile. Așa ne încărcăm bateriile pentru o nouă zi cu bebe.

FashionMom Denisa
Este primul an în care Vic va vedea marea, am emoții! Nu cred că ne vom schimba programul față de anii precedenți, pentru noi marea înseamnă relaxare totală. Dimineața mergem la plajă, la prânz dormim, după-amiaza ne plimbăm, cam asta era rutina noastră în doi, mi se pare că se potrivește perfect și în trei! Nu am de gând să iau multe lucruri după mine, dar clar trebuie să fie utile și practice! Loțiunea de protecție solară este indispensabilă, pentru Vic am o cremă cu factor de protecție 50.

Nu lipsesc pălăriile, protejează inclusiv de vânt. Iau o saltea și cortul pentru plajă (Vic are un somn dimineața, posibil s-o prindă pe plajă), gustări (fructe, brioșe home made) și cărți! Vic este atrasă de cărți, i-am luat și ei câteva cu animale și le răsfoiește cu drag. Iar eu visez să mă relaxez pe șezlong cu o carte bună în mână! Perioada asta citesc despre strategii de parenting, mă interesează tot ce mă poate ajuta să creez un climat echilibrat și calm pentru Vic.

FashionMOM Cata
Vacanțăăăă! Avem nevoie de vacanta ca de aer, chiar dacă abia ne-am întors dintr-una, dar nu pot să pierd ocazia să mergem pentru prima dată la mare în 9! La noi e simplu, Zâna mea nu mai e un bebeluș, nu ne mai cărăm cu tone de bagaje după noi, luăm doar minimul necesar.

De data asta le las pe fete să pregătească gustări pentru bebei, eu nu vreau decât să lenevesc pe un șezlong cu un suc de mere Santal NFC în mână, uitându-mă la fii-mea cum înoată pe uscat în nisip. Zâna este fan nisip, dar habar n-aveam cat de mult îi poate dezvolta jocul pe plajă pe cei mici: pe lângă abiltățile fizice și sociale, joaca în nisip are beneficii psihologice și le dezvoltă și simțul artistic.

Acest articol a fost scris cu sprijinul Santal, o marcă în care noi avem încredere.