INTERVIU: Seo Stories – Secretul poveștilor tale de succes

Ramona Anastasiu ,,s-a bătut” pentru o colaborare frumoasă cu noi, la o licitație organizată în scop caritabil. Este antreprenor, mamă a doi copilași (cel mare are 4 ani, cel mic 10 luni) și are determinarea, așa cum ea însăși spune, de a fi OM înainte de toate.

FashionMoms: Cum se îmbină jobul cu tot ce faci ca mamă, cum decurge o zi din viața ta?

Ramona: Munca mea se îmbină acum perfect cu viața de familie. Nu este ușor, însă e un exemplu bun pentru copii, zic eu, să vadă că fiecare poate contribui prin muncă la ceva comun. O zi de muncă e deseori o zi de fugă: copiii, activitățile și iubirea alocată lor, telefoane, întrebări, răspunsuri, corecturi, prezentări, iar lista poate continua. De acasă lucrez majoritar, pentru că îmi permite natura serviciului prestat. De regulă noaptea chiar e mai mult decât un sfetnic bun. E o sursă majoră de inspirație. Încercăm pe viitor o extindere, cred că Dumnezeu ne-a pregătit multe lucruri frumoase.

FashionMoms: Ce principii aplici atât în viața profesională cât și în cea
personală?

Ramona: Principiul suprem pe care încerc să îl aplic atât în viața personală cât și în cea profesională este acela că vreau (și exersez zilnic în acest sens) să fiu OM ÎNAINTE DE A FI ANTREPRENOR. Nu sunt ipocrită să spun că lucrez din pură pasiune și că banii nu reprezintă nimic. Din contră, banii sunt necesari, e o afacere, însă nu încerc să îi obțin cu orice preț. Sunt OM și mă pun în pielea clienților mei: ce vreau? Articole SEO. Advertoriale. Conținut de prezentare site. Cât costă? Atât. Păi de suma asta aș vrea să am calitate, rapiditate și un text deosebit. Așa că înainte de a cere, caut să ofer. Ajut, informez, sun clienții (uneori prea des) ca să văd cum le e. Mă interesează parcursul fiecărui proiect. Vreau să crească frumos. Vreau ca acei clienți care MĂ ALEG, să fie mulțumiți atunci când plătesc.

Ramona ne-a destăinuit secretele unei afaceri care a pornit din dorința de a oferi calitate în promovare. Iar noi ne bucurăm să vă facem cunoștință cu SEO Stories.

FashionMoms: Care este povestea începutului vostru, cum ați pus bazele proiectului SEO Stories?

Ramona: SEO Stories a apărut din pasiune pentru scris și din dorința de a pleca pe drumul afacerii personale. SEO Stories a început timid, într-o piață care abia făcea cunoștință cu SEO, pentru ca mai apoi firma să își dezvolte propria ramură de interes și anume cea de creare și redactare de conținut pentru siteuri. Astăzi ne putem bucura de colaborări de succes pe nișa copywriting/ content writing, axându-ne în special pe crearea și redactarea de articole seo, advertoriale, comunicate de presă, articole de blog, descrieri de produse, sau orice alt tip de conținut scris este necesar. Realizăm și lucrări ample, de tipul ghidurilor informative și chiar proiecte tematice.

FashionMoms: Cum decurge colaborarea cu un client? – ce oferiți diferit/inedit ca abordare, ca viziune?
Ramona: Abordarea noastră este diferită, și nu doar cu numele, deoarece noi încercăm, înainte de a fi antreprenori, să fim oameni. Încercăm să ne ”educăm” clienții spre a alege calitatea. Credem în calitate, în a oferi clienților noștri exact ceea ce își doresc și nu doar simple cuvinte așternute pe hârtie digitală. Totul la noi este distinct, de la primul apel, la raportul final de activitate. Credem în a plăti prețul corect și în a primi ceea ce dorești pentru banii dați. Mediul antreprenorial e pe repede-nainte.

Ramona Anastasiu: ,, Deseori totul se reduce la bani, timp și se pierde de fapt din vedere esența.”

Noi credem în a oferi o experiență, în a lăsa clienților o impresie faină chiar și în acest mediu. Ne dorim să fim lumini. Ne dorim să își amintească de noi clienții cu plăcere. Să fim amabili, pentru că da, se poate, chiar și în afaceri.
Din acest motiv totul la noi capătă o nuanță cât se poate de umană, pentru o afacere. Oferim revizii gratuite de text și comunicăm limpede cu clienții, pentru ca aceștia să nu își piardă nici timpul și nici banii. Abordarea noastră este despre calitate, însă nu doar cu numele. Nu întoarcem spatele unei colaborări, ci ne interesăm de proiecte chiar și dincolo de finalul colaborării. Ni se pare nu doar cinstit, ci și frumos să fii tratat cu importanță și respect. Mai multe despre viziunea și abordarea noastră am scris pe site, în secțiunea Despre noi, acolo unde se înțelege cel mai bine cât de importanți sunt pentru noi oamenii care NE ALEG.

FashionMoms: De ce SEO Stories (sau firmă de promovare, în general) și nu Facebook ads, de exemplu?
Ramona: SEO, Facebook Ads sau Google Ads sunt toate canale de promovare. Noi am ales nișa de promovare prin articole SEO și advertoriale deoarece iubim să scriem. Citim zilnic, iar acest lucru face parte din procesul de documentare, care ne ajută foarte mult în ceea ce facem. Scriem un articol în circa 20-30 de minute. Scrisul este pentru noi canalul prin care putem transmite informațiile. Pentru că ne vine atât de ușor să ne exprimăm în scris, era firesc să ne îndreptăm spre această nișă și tocmai de aceea încercăm să excelăm, pentru că în definitiv ea ne-a ales pe noi.

FashionMoms: ,,Portofoliul nostru include destul de multe teme pentru care am creat articole de continut: de la fashion la constructii, de la extensii de par la pompe submersibile si hidrofoare, ori de la rochii si make-up la
servicii de printare si grafica” – un exemplu de campanie cu provocări mai
deosebite/amuzante/inedite?
Ramona: Daaaa, iepurele din pălărie! Pentru noi fiecare nou articol e o provocare. Am numit fenomenul Iepurele din pălărie. Procesul e cam așa: apare un email sau sună telefonul și discutăm cu un client. Când ni se oferă comanda de articole sau advertoriale, așteptăm cu sufletul la gură să vedem despre ce vom scrie. Uneori ne amuză subiectele pentru că avem o listă pe care ne dorim să o bifăm. Spre exemplu, acum ceva vreme discutam în redacție că am scris despre aproape orice. Și ce să vezi? A apărut o comandă depre un subiect despre care nu mai scrisesem până atunci. Amuzați, am spus că trebuie să mai bifăm câteva nișe. Spre exemplu acum căutăm o firmă de pompe funebre pentru care să scriem. Doritori?
La capitolul inedit, ei bine totul este inedit pentru noi. Totuși, provocările cele mai mari sunt acelea care implică să scriem pe blogul nostru. Acolo avem libertate deplină și surprize pe măsură. Spre exemplu, articolul liber (creat în cca. 30 de minute, deși aveam altceva de publicat în planul editorial din acea zi) ,,Ai să mori, bătrâne!” ne-a surprins prin numărul destul de mare de cititori și de aprecieri la adresa lui. Meseria noastră este fără doar și poate minunată, provocatoare și cu satisfacții pe măsură!

FashionMoms: Aveți două campanii frumoase, cum au apărut?
Ramona: Campaniile noastre sunt parte din crezul nostru- calitatea. Campania ,,Corect românește” ( Grafica: Alina Cristina Cotoi- Graphic & Web Designer ) a apărut deoarece noi credem că redactarea de conținut trebuie să fie calitativă. Am pornit campania după ce am citit undeva că ovulul fecundat pleacă din trompele lui Eustache spre uter. Acela a fost momentul în care am spus că nu este posibil așa ceva. Scriem, dar nu cu orice preț. Scriem pe bani puțini, dar nu ne batem joc de reputația noastră. Nu se poate ca limba română să piară și nici cultura generală. Așa că am invitat 30 de persoane să răspundă unor întrebări despre limba română și am creat un maraton de 31 de zile de publicare a interviurilor, campania începând chiar de Dragobete, ca simbol al iubirii pentru limba noastră. Dintre invitați îi putem menționa pe: domnul Dumitru Prunariu, Atena Boca, Alin Dincă. Campania a fost structurată sub forma unei cărți: prefață, cuprins, iar în loc de încheiere avem notițe.
A doua campanie, ,,Citește-mi o poveste”, este încă în desfășurare până la finalul anului. Campania aceasta se desfăsoară mai relaxat, publicăm materialele mai rar, mai ales în perioada verii, când nivelul de vizibilitate este scăzut. Campania își dorește să atragă părinții spre a le citi copiilor. Noi suntem părinți și încercăm să le insuflăm copiilor noștri aceleași valori pentru care luptăm și noi. Publicăm interviuri în această campanie sau articole de blog care să motiveze în direcția lecturii în rândul micuților.

FashionMoms: Ce înseamnă conținut de calitate? Pe ce trebuie să știm să punem accentul?
Ramona: Așa cum am menționat anterior, calitatea pentru noi înseamnă mai înainte de orice mulțumirea clienților. Mai apoi, conținutul de calitate este acela care poate mulțumi și setea de cunoaștere a cititorilor. Scriem pentru companii, pentru promovare, însă în spatele monitoarelor, a dispozitivelor mobile, sunt oameni. Oameni care cred ceea ce scrii. Oameni care acceseaza un link pentru că doresc o informație.

Calitate înseamnă să oferi răspunsul fără să minți.

Calitate înseamnă să te documentezi înainte de a scrie. Calitatea înseamnă să fii tu un content writer calitativ, care își respectă munca și principiile.

FashionMoms: Ce trebuie să știm ca să alegem servicii bune de content writer?
Ramona: De regulă o colaborare bună se simte de la primul telefon. Nu orice om care știe să scrie poate fi un bun content writer. Când scrii în această nișă, înseamnă să te transpui, să te dedici fiecărui domeniu, să te documentezi. Aș spune fără să exagerez că scrierea corectă în limba maternă este un sine qua non în această meserie. De asemenea, imaginația joacă un rol important. Ablilitatea de a jongla cu cuvintele. Viteza de tastare, organizarea, autodisciplina. Aceste lucruri se văd de la început.
Mai apoi se vede portofoliu. În final…se văd rezultatele. Cam asta face un content writer bun.

Previous articleINTERVIU: Trandafirul Sperantei – Arta din dragoste de mama
Next articleAcomodarea la gradinita. Sfaturi anti-lacrimi
Sunt jurnalist de profesie, actualmente mama de fetiță! Ideea de fashion mom nu este doar despre cum să nu te neglijezi după naștere. Dacă ai impresia, în general, că nu ai timp pentru tine, după ce apare un bebe o să te confrunți, pe bune, cu asta! Și totuși, există viață, relaxare, modă, machiaj, dietă, cafele și vacanțe și după naștere! FashionMoms este și despre informare continuă DIN SURSE OFICIALE, pentru a fi în trend cu tot ce înseamnă creșterea sănătoasă a bebelușului.
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here