Vacanta de iarna. Tot ce trebuie sa stii despre Targurile de Craciun de la Viena

Visul Vienez este cel mai mare targ de Craciun de la Viena

Visam de mult sa merg la targurile de Craciun de la Viena, dar niciodata nu am avut timp, bani si disponibilitatea sa mergem. Anul asta ne-am organizat din timp, am cumparat din septembrie bilete la Tarom (in jur de 250 de euro, doi adulti si un infant) si la sfarsitul lui noiembrie am plecat cu destinatia Viena.

La dus am tot sperat ca Mara (avea 1 an si 3 luni) va dormi in avion, am tot incercat s-o tin treaza si s-o obosesc inainte, dar Mandra s-a gandit ca nu vrea sa rateze primul ei zbor si a fost activa pana am ajuns. Cititi aici ce arsenal ai nevoie in avion pentru a-l tine pe bebe ocupat.

La intoarcere am schimbat strategia, a adormit inainte sa ne imbarcam si s-a trezit, spre bucuria tuturor din jur, abia la aterizare. (Pe aeroportul din Viena filtrul de securitate se face la poarta de imbarcare, practic dupa ce ai trecut te asteapta doar o sala cu scaune si doua automate cu sanvisuri si mancare).

In Viena sunt mai multe targuri de Craciun, care mai de care mai frumoase, dar sa le luam pe rand.

1. Visul Vienez sau Targul de Craciun din fata primariei sau Rathausplatz Christmas Market. Este cel mai mare, gasiti decoratiuni, globuri superbe din sticla, haine si diverse cadouri de Craciun. Nu ratati vinul fiert chiar daca este cam scump (4 euro vinul si 4 euro daca vrei sa ramai cu cana). Langa este un parc de distractii pentru copii, cu carusel, roata, trenulet si un patinoar ca un labirint. Mai exista un patinoar micut pentru incepatori unde accesul este gratuit.

2. Targul de Craciun de la Schonbrunn. Mi s-a parut cel mai frumos, nu am vazut niciun lucru urat, toate sunt alese cu grija si bun gust. Este un targ care arata ca in povesti, iar seara sunt concerte de colinde. Din pacate nu sunt atractii pentru copii (era doar o iesle in fata bradului de care Mara a fost foarte incantata)

3. Targul de Craciun Maria-Theresien-Platz între Muzeul de Istoria Artei şi Muzeul de Istorie Naturală. Este un targ mai mic, dar foarte frumos, din pacate fara atractii pentru cei mici.

4.Targul de Craciun de la Karlsplatz. Este un targ micut, dar acolo era instalat un carusel, aveau si o iesle frumoasa, deci cei mici au ce face aici.

5. Targul de Craciun de la Stephansplatz. Este un targ organizat in jurul catedralei, este de bifat daca tot ajungeti in zona.

6. Târgul de Crăciun din Riesenradplatz, adica de la Prater, aici clar imbinati shopppingul cu distractia.

7. Satul de Crăciun din Altes AKH, au si carusel, au si trenulet, deci este de bifat daca mergeti cu copilul, este insa cam departe de zona centrala.

8. Targul din fata Palatului Hofburg. Nu pierdeti nimic daca nu ajungeti, sunt cateva casute cu lucruri pe care le gasiti si la alte targuri.

9. Piaţa deliciilor de Advent de la Operă este un targ destinat preparatelor culinare. Bine, targ, e mult spus, sunt cateva casute in fata Operei.

TIPS&TRICKS:
1. Targurile sunt deschise si in weekenduri si au un program destul de lung, in general de pe la 10-11.00 pana pe la 21.00 chiar 22.00
2. De obicei puteti plati cu cardul la targurile de Craciun
3. La targurile de Craciun bauturile se servesc in cani de ceramica, nu in pahare de unica folosinta, daca duceti cana inapoi primiti o parte din bani.
3. In Viena bate vantul tare, dar tare, tare. Luati-va haine groase chiar daca vedeti ca o sa aveti parte de 16 grade. 16 grade inseamna ca de fapt nu sunt mai mult de 10, dar temperatura resimtita e de 2, iar dimineata trece pe minus. Cam asa e vremea pe acolo.

Hai în grupul Fashion Moms! JOIN! Ti-a plăcut articolul? Te așteptăm cu un LIKE PE FACEBOOK și UN FOLLOW PE INSTAGRAM! Mulțumim!

4 COMMENTS

1. Targul de craciun de la palatul Schonbrunn este preferatul meu! De fiecare data ma simt ca intr-o poveste de fratii Grimm acolo. Probabil si datorita gradinilor palatului care sunt superbe. Aromele de castane si mere coapte cu scortisoara, sau a cartofilor copti in coaja…. vis!